Чому бізнесу обов’язково потрібний блог?
Ecommerce маркетинг у 2021 — зовсім новий звір порівняно з тим, яким він був п’ять або навіть два роки тому. У минулому наявність блогу на комерційному ресурсі була бажаною. Але у 2021 році створити e-commerce проєкт і намагатися вийти в ТОП Ecommerce, виключивши з плану робіт ведення блогу — це як влаштувати вечірку, не запросивши гостей.
Блог — відмінний спосіб побудувати комунікацію з аудиторією, а також генерувати більше трафіку та продажів. Якщо блог не є ядром вашої маркетингової стратегії, ви втрачаєте трафік, ліди та продажі. На висококонкурентному онлайн-ринку комерційний блог — це буквально найефективніший спосіб допомогти ідентифікувати та диференціювати ваш бренд, а також залучити нових клієнтів. Те, що змушує будь-кого купити продукт відрізняється від того, що змушує клієнта бути лояльним до вашого бренду. Для користувачів легше загуглити товар, якого вони потребують, додати його в свій кошик на першому інтернет-магазині, що трапився (а першим у ТОПі трапиться, неодмінно, великий інтернет-магазин) і замовити доставку до дверей. Але як може конкурувати маленький бізнес із онлайн-гігантами? Рішення для таких підприємців — диференціювати свій бренд, вибудувати за допомогою контенту справжнє ком’юніті, принести більше потенційних клієнтів на сайт, навіть якщо вони ще не готові зробити покупку на даному етапі. Для невеликого бізнесу блог — найкращий спосіб запам’ятатися аудиторії своєю експертністю. Ви повинні дати відвідувачам щось більше, ніж просто онлайн-продаж.